"Po připojení pak vyšle potřebná data záchranářům a půjde o přesnou polohu automobilu včetně směru v případě nehody na dálnici". To ovšem znamená povinné vybavení vozidla GPS, ktreré musí být aktivní aby mohlo vyhodnotit směr. Jak tedy chtějí EU poslanci zajistit aby tento systém nezasahoval do soukromí a nemohl být využit ke sledování?
To nejpodstatnější však je - proč nemá řidič možnost svobodné volby zda si systém do auta pořídí? Automobilky nabízejí mnoho doplňkových paketů, tak by jednoduše od r. 2018 nabízely paket eCall za xxx Kč a kdo by měl zájem, ten by si ho zakoupil.
Jako obvykle se s námi jedná jako se stádem idiotů, kteří naprosto nic nechápou, ničemu nerozumí a tak musí přijít naši "nejmoudřejší" aby nás spasili.
Odpovědět1 0
A kdo ty výjezdy kvůli ťuknutí do sloupu bude platit? :-)
Odpovědět2 0
Tych otaznikov je tam ovela viacej.
Bohuzial ked sa niekde pouzije boj s terorizmom, boj proti detskej p. alebo zachrana ludskych zivotov v akejkolvek blbej forme, tak nielen EU poslanci dvihaju ruky jedna radost.
Najhorsie na tom je, ze v oficialnych dokumentoch eCall porovnavaju s prvkami aktivnej a pasivnej bezpecnosti v autach. Co je blbost, eCall nijako nezabranuje nehode alebo zraneniu.
Zaujimalo by ma co sa udeje, ked sa zmenia mobilne siete. Budu umelo udrziavat pri zivote stare siete alebo sa bude musiet menit eCall?
Ja to vdim vseliako, len nie ako lacnu a efektivnu vec, ktora by mala priniest realne vysledky.
Odpovědět0 0